I väntan på friidrotts-VM...

Gick upp tidigt idag för en gångs skul eftersom jag jobbade dag. Gick upp halv åtta :O Kan rekommendera Kroatorpets sallader förresten. Sjukt fina! Jag tog lax, men även de med räkor såg väldigt goda ut. Nice utsikt över Vättern också. :)

I natt så vill jag se friidrotts-VM mellan typ 03 och 05 trots att jag är jävligt trött så nu håller jag mig vaken genom att vara ambitiös. De som brukar sköta markservicen i det här hushållet befinner sig på Kreta för tillfället så nu helt plötsligt finns det ingen mat på bordet när man kommer hem. Ingen som automatiskt tömmer diskmaskinen, ingen som tvättar osv. Eller ja, Emelie har ju gjort en del av grejerna men det är ändå inte som vanligt :P Så ikväll har det krattats gräs, lagats Cevapi och ugnsrostade grönsaker, gjorts grahamsbullar samt tvättats! Så här mkt brukar jag ju inte göra på en hel månad vanligtvis så jag borde få nåt slags pris för detta tycker jag! ;) Dock glömde jag en plåt med frallor typ 10 min för länge i ugnen så de kan jag nog använda till att mörda folk med...
FAN!

Imon blir det långnatt och sen helg! Nice.

Cevapi och ugnsrostade grönsaker





Den suddiga bullen närmst bilden är faktiskt lagom bakad. Den pepparkaksbruna är bränd och stenhård. Lyckat :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0