Skatteverket <3

Riktigt trött efter natten idag. Fy! Fick ju inte sova tillräckligt eftersom jag skulle på synundersökning. Och linsmänniskan var inte direkt munter hon. Droppade grejer i ögonen på mig utan att säga till och mumlade en massa. Skulle iaf behöva vila från linser i några dagar eftersom jag hade en inflammation i ögat. Heja! En trevlig fika blev det iaf sen och lite sömn på det! Sen långt jobbpass! Var duktig och räddade 2 lådor till Norrland som någon hade glömt och som ingen verkade bry sig om. Så ni i Norrland som får brev idag kan kaanske tacka just mig för det!^^
Men var en ganska trevlig natt iaf även om jag var jävligt trött. Ska bli lite synd nu när det blir nya lag och så. Jag är ju nöjd med det jag har. Men det blir säkert bra det också :)

Sen så idag på morgonen har jag fixat e-legitimation så att jag skulle kunna kolla min deklaration. Och för en gångs skull så var det glad läsning. Tror aldrig jag har fått pengar tillbaka, och trodde verkligen inte jag skulle få det heller. Känns som att de har dragit alldeles för lite pengar på lönen. Men det var ju ganska mkt pengar man inte behövde betala skatt för så när jag kom till summan så var det en summa att få tillbaka :D Och en ganska hyfsad summa dessutom. Tack skatteverket! :D Nu kan jag ju unna mig nåt roligt. (för det har jag ju inte alls gjort hela detta året redan^^) Göttmos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0