Ælskade Danmark!

Flygresan tillbaka till Norden gick bra, och faktiskt 20 minuter snabbare æn den skulle. Dær kan tågtrafiken læra sig nåt^^ Dock var jag alldeles før sent ute efter en hel del strul och så vidare och missade næstan incheckningen. Åkte næstan gratis till flygplatsen iaf eftersom jag inte hittade nån biljettautomat till RER:en. Bara till tunnelbanan. Tur att det inte var några kontrollanter :P Fick springa som en galning på Charles De Gaulle som ju ær en sjukt stor flygplats. Kom till terminal 3 och fick ta ett tåg till terminal 1. Sen kom jag till sjælvincheckningen 35 minuter innan avgång. Man var tvungen att checka in 30 min innan avgång. Så det var på håret! Kom sen till gaten nær næstan alla hade gått på. Lite spænning i vardagen dær!

Nu væntar jag på tåget hem som går om 3½ h (eftersom jag var før snål før att åka med de svindyra tågen som går nu mitt på dagen). Men har iaf tagit en dator och kollat på lite skidåkning. :) Och nu ska jag kolla lite friidrotts-EM! Så mig går det ingen nød på. Kastrup ær så trevligt så :P

Paris var ju såklart hur fantastiskt som helst och jag vill redan åka tillbaka. Var ju puckat att boka en så kort resa. Surt att åka hem nær det kændes som att man nyss kommit dit. Får bli længre næsta gång! Har upplevt en massa kul saker och tagit en massa bra bilder som kommer att læggas upp førr eller senare. Nær jag har kollat igenom dem. Tog ju ca 1000 st så det tar en stund :P Jag vill førresten inte återgå till ett liv utan pain au chocolat till frukost och vill verkligen inte komma tillbaka till snøn. Paris var varmt och skænt och vårigt :( Men snart kommer væl våren till Sverige också.

A bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0