Let the sun shine in

Såg ett sjukt nice vårtecken idag när jag cyklade hem från jobbet vid kl 6. Det var nästan ljust ute! :D Det var längesen det inte var becksvart när jag cyklat hem från jobbet så nu märker man att det går åt rätt håll :) Sjukt gött ju. Jobbade extra i natt så det blir lite extra cash vilket inte är fel. Kan behövas efter resor och kamerainköp...
Ikväll blir det jobb trots att det är min lediga helg. Så går det när man tar semester.^^ Menmen det är ju inte så länge. Imon blir det lite Sthlm! Ska bli kul. Men vill åka till solen. Får bli till att boka nån sån resa snart så man har nåt att se fram emot :) Nu ska jag sova så att jag orkar åka ner och käka på stan om några timmar!





Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:55:22
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0