It's a love supreme and I go, Oh my god

Har varit en skön, ledig dag. Började dagen med fika på Thimons. Mkt trevligt. Dock var fikat inte jättegott tyvärr :/ De har ju aldrig den där goda kladdkakan med kokos nuförtiden så tog en chokladboll och en Macaron. Chokladbollen var stenhård och macaronen var ett skämt jämfört med de jag åt i Paris. Den smulades sönder när man bet i den och fyllningen smakade bara smör. Smakade knappt hallon överhuvudtaget. Nej jag får nog vänta med macarons tills jag kommer till Paris nästa gång helt enkelt :/

Nu blir det film! Ska äntligen se the Social Network. Ska bli nice :)

Dagens låt är en låt man bli glad av. Oh my God med Le Kid!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag jättenyfiken på VEM du fikade med? ;)

2011-03-09 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0