23 år gammal mormor. Inget konstigt alls!

Läste en sjuk grej idag på aftonbladet. 

"Hon blev mamma när hon var 13 år.

Nu har hennes dotter också blivit mamma, bara 11 år gammal.

– Jag hade önskat något annat för henne – och för mig, säger Rifca Stanescu, som blev mormor vid 23."

Det är ju verkligen sjukt! Att ha barn när man är 11 år och sen att vara gift sig redan då bara för att garantera brudens oskuld. Spelar väl fan ingen roll. Sen vet jag inte om det är för att jag är trött, men om hon fick barn när hon var 13 år, och hennes dotter sen fick barn när hon var 11. Borde inte mamma/mormor varit 24 år när hon blev mormor då? Aftonbladet kör väl sin egna matte :P


23-årig (?) mormor med sitt barnbarn Foto: ALL OVER PRESS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0