1 day and 1 night

Aouch. Bestämde mig ju för att inte gå och lägga mig imorse efter 11½ h nattjobb. 11½ jävligt hårda timmar dessutom. Mycket stress och kaos = tungt! Men så är det ibland. Eftersom jag ska jobba dag imon så tänkte jag att det var bäst att vända på dygnet ordentligt. Eftersom jag känner mig själv och min avsaknad av disciplin så vet jag att om jag hade gått och lagt mig hade jag sovit hela dagen och sen inte kunnat somna på kvällen. Och det hade ju varit värdelöst. Imorgon blir det möte i Jönköping. Lite nervöst, men det ska bli intressant. Hoppas det går bra :)
Ska ju helt plötsligt få truckutbildning nu också. :P Kul! Här händer det grejer! Kul med lite variation :)

Det bästa med att dygna är ju att dagen helt plötsligt får så många timmar och att man kan få en del grejer gjorda. Inledde morgonen med att fixa lite webdesigngrejer. Fick till det precis som jag ville denna gången. Sen blev det lite våfflor på en solig altan med pappa. Nice!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0