Lördag!

Idag är det lördag och veckans enda lediga dag. Iofs var jag ledig i tisdags nu när jag tänker efter, men det räknas inte! ;) Fredagen var ingen pigg dag direkt. Vaknade, åkte till jobbet, jobbade, åkte hem och chillade. Och då var dagen redan slut^^ Idag blir det nog inflyttningsfest hos Mattias, ska bli kul!

Men nu vill jag ha sol. Vill känna hur huden bränner svider en dag på stranden lite för länge i solen, vill bada i ljummet hav, vill gå i varm sand, vill äta god mat en ljummen kväll. Man borde boka en resa, men frågan är när, var och hur. Alltid dessa beslut. Jag borde skaffa en personlig assistent som fattar alla beslut åt mig :) Om nån vill söka tjänsten så är det bara att höra av sig! Dagens önskan är iaf lite sol, eller njea, snarare mycket sol!

Om en månad borde det väl iaf vara lite vår ute, och tempererat som just en ganska varm vårdag är mitt rum när jag vaknar. Mysigt! En kall dusch på det så är lyckan gjord :) Skönt att kontrasten inte blir lika stor när man går ut då som den hade varit om det var typ 20 grader inne^^ 14,5 grader är ju betydligt närmre 8 minusgrader...

14,5 grader inne, -8,1 grader ute







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0