Trevlig helg so far:)

Sov inte hela lördagen för en gångs skull. Ganska skönt det! Igår kväll var det ju lite afterwork med lite postenfolk. Först mat på guldgaffeln. Blev en planka och öl för mig. Riktigt gott. Och inte så farligt dyrt alls. 120 spänn bara. Sen lite bowling på det. Mycket nice. Sen var det typ ingen som var taggad på att göra nåt utan alla ville dra hem till sig, och när jag hade kommit hem så kom jag på att jag för en gångs skull var taggad på att göra nåt. Men då var de ju ingen annan som ville det såklart. Surt men man överlever ;)
Idag har det hunnits med lite skidtittande och sen en fika med Emma. Fick fina födelsedagspresenter. Riktigt genomtänkta och bra. Tack!:)

Snart blir det tacos och spel med lite annat postenfolk. Ska bli kul det också :D Bra helg!

bara 5 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0