Sålde min själ, och det ganska billigt dessutom!

Kul kväll igår med ölbowling följt av spelkväll. Spelade postenjuklappsspelet "Bezzerwizzer" och det var ganska kul faktiskt! Idag ska jag jobba extra 18-06. Blir ju en del extra pengar men hade varit skönt med en ledig söndag. Om man jobbar varannan helg är det ju inte så himla intelligent att jobba extra på sin lediga helg. Blir ju liksom 3 fantastiska söndagnätter på rad då. Men det kommer gå fint på nåt sätt! Får väl bli en pizza kanske ;) Blir hyfsat lugn nästa vecka iaf jobbmässigt så då kanske det kan bli lite roligare inlägg här! :)


jag sopar en styck balmatta och året är 2006. vissa tycker att det ser ut som att jag nåt helt annat. kan inte förstå varför^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0