En styck allahjärtansdag

Natten gick bra och det var trevligt folk som jobbade. Går alltid lite lättare då! :) Såg ganska många hjärtformade kort om man säger så^^ Och paket som jag gärna hade tagit emot själv ;) Nu måste jag sova så jag orkar gå upp i eftermiddag till apt och kvällsjobb. Räknade lite på mitt schema idag och såg att det bara var 7 pass kvar denna månaden, gött! Mycket kul att se fram emot nu iaf. Stockholm nästa vecka och Paris om 2½ sjukt. Måste boka tågbiljetter snart som fan. (när ska jag komma ihåg det? har haft Sj:s sida uppe 100 ggr senaste veckan). 

Imorgon blir det till att klippa sig iaf. Upptäckte i helgen att det var dags! Göttmos.


paris je t'aime!


Och en liten sång om kärlek då eftersom det är alla hjärtans dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0