Blåst?

Bokade ju flygbiljetter till Paris förra helgen efter ett evigt letande efter bra och hyfsat billiga biljetter. RyanAir flög inte den dagen jag ville så det var ju uteslutet tyvärr, annars brukar de ju va billiga. Hittade till slut biljetter från Kastrup Charles De Gaulle som skulle funka bra tidsmässigt (tänke ju åka tåg till och från flygplatserna, eller ja iaf Kastrup:P) Kollade inte så noga på var jag bokade, är ju trots allt ganska blond och blåögd. Skrev ut bekräftelsen och tänkte inte mer på det förrän idag när jag kom på att jag inte hade fått biljetterna på min mail än. Biljetterna som skulle komma inom 48 h. 

Började reda i det här och sökte först på SAS hemsida eftersom jag ska flyga med dem. Där hittade jag inte biljetterna trots att jag sökte på flera olika nummer. Kollade noggrannare på biljettbekräftelsen och såg att jag hade bokat hos ett företag i Stockholm som heter Resecentrumgruppen. Googlade därför detta för att söka efter några svar på deras sida, och visst fanns det en länk till företaget överst. Men framförallt så handlade alla andra länkar om folk som blivit lurade av just Resecentrumgruppen och varnade folk för dem. Ajajaj. :S


googlesökning (klicka på bilden!)

Så nu är jag rädd att jag blivit lurad. Hm! Dock fanns biljetterna när jag sökte efter dem på deras hemsida, så det borde ju inte va nåt konstigt. Men man vet aldrig. :S Skulle ju va lite pissigt att komma till Kastrup och inte få gå på planet för att de e nåt skumt med biljetterna. Får kolla upp det helt enkelt! Hoppas hoppas hoppas att det inte är nåt fel. Isåfall måste jag sluta vara så naiv i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0