Allting kommer bli bra till slut

Tänkte tipsa om en riktigt bra låt som jag hörde hos Carl förra helgen. Allting kommer bli bra till slut med Den svenska björnstammen (skönaste bandnamnet eller?:P). Go låt med bra text. Och när jag säger att en text är bra är det anmärkningsvärt med tanke på att jag i princip aldrig lyssnar på texter. När jag lyssnar på musik är jag hjärndöd^^ Kan sjunga på en låt utan att ha en aning om vad den handlar om. Det kanske är därför jag gillar kommersiell musik? Men men, den här låten har en bra text iaf :)

Allting kommer bli bra till slut
Du ska se att allting ordnar sig
Allting kommer bli bra till slut
Om du bara låter allting va



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0