Tillbaka till verkligheten

Idag är det tillbaka till allvaret efter 3 sköna semesterveckor. Men semestern har varit riktigt bra så jag har inte så mycket ångest som tur är. :P Dessutom har jag en vecka ledig i september då det förhoppningsvis blir en sista minuten-resa till nåt varmt ställe så mig går det ingen nöd på. Och om 2 veckor blir det Gotland så det finns mycket att se fram emot!

Fotade väldigt mycket på min lilla Sverigeturné så tänkte bjuda på några smakprov. kom på nu att jag var på 4 direktsända tv-sändningar på 5 dagar. Lite knäppt!



grönanvinst!


klüft


liseberg


ljusmanifestation för offren för terrorangreppen i norge


jkpg :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0