Mycket ska man höra innan man dör

Efter att ha sovit hela dagen igår (förutom 3 h) så mådde jag mycket bättre idag och följde med på släktkalas. Var trevligt med god mat och en massa prat. Mycket god tårta avslutade det hela. Sen en sväng förbi Flisby kyrkogård också, där farmor och farfar är begravda, för att fixa lite blommor och så. Sjukt fint och rofyllt där ute, precis vid en sjö. 

Dagens citat är iaf helt enkelt det som min mamma helt plötsligt klämmer ur sig. "Mormor och jag har kommit fram till att du borde gå och screena din aorta. Flera av männen på vår sida av släkten har haft problem med den så du borde kolla upp det. Ring Läkarhuset imorgon." Vad är det för kommentar? :S Aaah, jag vill inte dö, inte än^^ Nu kommer jag bli ännu mer paranoid om jag nån gång känner att det hugger till i bröstet. Jesus!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din mamma är ju bara rädd om dig <3 Detta gillas, gör som hon säger, hon är klok som en bok!

2011-04-18 @ 07:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0