Men fan då

Pratade ju som sagt med Telias support idag och löste det lilla felet jag gjorde när jag beställde. Så nu skulle ju allt va frid och fröjd och mobilen skulle va på gång. Men så ringde de igen och skulle fixa nytt abonnemang och jag fick önska om det var nåt speciellt nummer jag ville ha och så vidare. Så skulle jag bekräfta muntligt istället för att de skulle behöva skicka papper som ska skickas fram och tillbaka och skrivas på. Allt för att det ska gå lite snabbare. Men så när jag säger att jag har personalkortet (vilket innebar ca 1000 kr i rabatt) så kunde inte han fixa beställningen. Utan då fick han radera hela beställningen och så får jag gå in på telias hemsida och beställa igen. Och vänta igen^^ Så nu kan jag ju ta en annan telefon om jag vill. Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0