Köpa telefon som inte är en ifån

Bestämde mig äntligen helt för vilken mobil jag vill ha och beställde den! Mitt i natten ;) Onlineshopping e asgött ju. Jag är så trött på min nuvarande mobil (och operatör) så detta kommer bli riktigt nice. Fick postenrabatt också ju. Blev 50 spänn billigare i månaden :P Det blir ju en del på 24 månader så alltid nåt :) Går emot strömmen och skaffar en ny telefon som inte är en iphone! Hade nog bara tappat den så den gått i tusen bitar ändå. Nu: sömn!



hejdå fucking 3!


förhoppningsvis mycket Incredible

Kommentarer
Postat av: Andrea

htc är ju faktiskt ganska grymma, tycker jag som sitter här med en i handen :)

2011-04-07 @ 07:16:21
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0