Högskoleprovet - 5:e gången gilt

Imorgon (idag) blir det ju högskoleprovet. Är 5:e gången jag gör det och vad det är ett tecken på vet jag inte. Nån slags hjärnskada kanske? Det knäppaste är att jag tycker att det är roligt på nåt sätt. Alla andra snackar bara om ångest och tidspress, men jag ser det som en rolig utmaning. Har inga större förväntningar på resultatet. Men kan med lite tur förbättra mina tidigare resultat. Har inte fått till det helt på alla delar nån gång samtidigt så skulle jag få det kan det bli riktigt bra. Får hoppas att det är mina uppgifter som kommer :P Orddelen kan nog gå bra, och svenskan och engelskan. Diagrammen också, men NOG-delen känns jobbig. Hade ju svårt för den redan när jag gick på gymnasiet och hade alla formler färskt i minnet. Några år senare är allt borta känns det som. Men har repeterat lite med min högskoleprovsbok iaf ;) Är ett helt gäng från jobbet som ska göra det så det ska nog bli trevligt på raster och så. Hade ju varit drygt att göra det själv! 


hyfsat förberedd iaf. synd att man inte får ha boken med sig ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0