En planka tack

Kunde inte somna i natt (eller ja tidigt i morse :P) så gav upp efter några timmar och gick upp. Så det kommer bli en fruktansvärt lång dag idag. Fint väder iaf. Och varmt och skönt :) Äntligen! Om nån timme blir det färd mot Sandsjöbaden för att käka lite planka. Kommer bli jättegott :) Sen blir det jobbkväll med första arbetsplatsträffen med nya laget. Kan ju bli spännande att äntligen få se vilka som är i laget... Sen blir det sängen väldigt direkt efter jobbet så jag kan orka gå upp imon för att gå på möte. Kanske bra att jag inte kunde somna idag så jag kan somna ikväll. :)

En annan kul grej är att jag såklart lyckades göra fel när jag beställde telefon förra veckan. Valde att jag skulle flytta över mitt nummer från 3, men det kan man inte göra när man har bindningstid kvar. Så fick ringa och diskutera med supporten idag. Drygt! Men det löste sig iaf. Så får ett nytt nummer snart. NU tycker jag det borde ske :P

Sugen på bio iaf. Det får det bli snart :)


this is where we get the planka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0