En lördag

Högskoleprovet blev som väntat en kamp mot väckarklockan, och även lite mot "provklockan". Läsdelarna var sega och där blev det tight med tiden. Men de delarna gick ju bra iaf. Den logiska mattedelen gick kasst. 9 fel var ju inte så lyckat direkt. Diagrammen var också nåt fel för mycket. Orden gick ju bra egentligen, kände att jag kunde många av orden direkt. Men ändrade några svar och 3 av de 5 jag ändrade hade jag rätt på från början. Lite onödigt :( Menmen. Av gamla normeringstabeller att döma så tangerade jag mitt bästa resultat och det borde man ju vara nöjd med. Men jag ville lite mer. Fan. Speciellt med tanke på att det var sista gången provet var utformat på detta sättet. Nästa gång blir det mer matte tror jag. Och de provdelarna fick vi testa idag och det kändes fan inte bra :P Tur att det var på låtsas. Menmen. Dagen flöt på bra iaf med god mat på Matlyckan och lite glass på det på lunchen. Trevligt :)

Imon blir det nog Lager157 och kolla mobil på vägen dit. Har fått upp ögonen för en ny nu. HTC Incredible S. Verkar riktigt nice! Nån som har testat den? Sen blir det jobb iaf. Hade visst skrivit upp mig i extrapärmen nån gång för länge sen och glömt det. Och då kände jag att jag inte kunde tacka nej när de ringde i fredags morse. När jag precis hade somnat. Underbart^^ :D

Tja!

random kvist en random fredagsmorgon efter jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0