Blödande plånbok

Sen förra lönen kom så har jag använt mitt bankkort lite väl flitigt kanske. Först vid ett besök på A6 för 2 veckor sen. (åkte dock och jobbade extra 11 h sen:P) och sen förra helgen på Lager157. (jobbade extra även efter detta, 9 h). Bra att jag fått in extrajobb precis de dagarna iaf. ;) Sen så hittade jag äntligen en snygg skinnjacka, och i rätt storlek. I Nässjö! Väldigt otippat. Var och letade present till pappa och råkade hitta en snygg, svart skinnjacka som hängde på en provdocka. Sista exemplaret. Eftersom jag var velig fick jag 10% rabatt också^^ Den är riktigt nice :) Äntligen en svart skinnjacka i garderoben. Nice! Kommer bli gött nu när det är vår! När jag hade beslutsångest mest pga priset så intalade jag ju mig själv dessutom att jag kommer använda den jättemånga år. Perfa :P Var ett svenskt märke dessutom :) Och gött att stödja en lokal affär som faktiskt har bra grejer. Beson it is.


:)


galgen luras :P


ett par fräscha converse från a6 outlet. 500:- :)


het klocka för bara 100:- från teknikmagasinet


påsktröja från jc^^



Kommentarer
Postat av: emma

plus att du hade en bra vän som smakråd när du velade över skinnjackan. i take credit ^^

2011-04-12 @ 04:23:46
Postat av: Sanna

Övergäns inte mig i helgen nu genom att se för fräsch ut hörru :) Ska bli Gaaaaalet kul att ses igen :)

2011-04-12 @ 09:08:11
Postat av: Lisa

Stekarn! ;D

2011-04-13 @ 19:41:17
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0