Sköna människor

Dessa 2 sköna filurer kom fram till mig idag på biblioteket när jag hade läst klart och tog fram min ipod och skulle dra. Och så sa de att de var på äventyr och undrade om de kunde få lyssna på en av mina låtar och ja, det fick de såklart. Hur som helst så hade de bestämt sig för att göra 14 olika uppdrag som de hade skrivit på små lappar och som de sen drog en och en. De hade bland annat plockat blombuketter och gett till folk som blivit jätteglada. Och nu skulle de alltså fråga en främling om de fick lyssna på en av deras låtar. Haha :P Jag fick lotta fram deras nästa uppdrag och det blev att "äta en jättestor hagabulle". Något som de säkert lyckades med ;) Sköna var de hur som helst. Kul med folk som vågar göra lite annorlunda saker och bara är sig själva! Jag blev uppmuntrad av det och säkert fler med mig.

Så kom igen. Ut och gör folk glada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0