Sälja sin oskuld

Tv-programmen blir bara konstigare och konstigare. Man trodde kanske att det inte kunde bli mycket konstigare, men det kunde det^^ Som aftonbladet skriver: "

"Big Brother flyttade gränserna för reality-tv.

Nu kommer dokusåpan som stannar till vid gränsen, sparkar ner skylten och springer vidare."

I Australien börjar om ett tag en ny dokusåpa där 4 australiensiska ungdomar ska sälja sin oskuld till högstbjudande.  För detta får de 20 000 dollar + 90% av budet.
Producenten har blivit hotad och en av deltagarna kläcker den fantastiska kommentaren: "Tekniskt sett säljer jag min oskuld för pengar och tekniskt sett kan det klassas som prostitution. Men det är inget jag kommer att fortsätta göra, så i mitt huvud kan jag rättfärdiga för mig själv att jag inte kommer att bli prostituerad för det här."
Haha? Att få pengar för sex är väl att sälja sig. Det spelar väl ingen roll om det är en gång eller flera gånger. Man har ju ändå sålt sig^^ Men hon får väl leva vidare i sin drömvärld.
Ja herregud.
Vad tror ni om programmet? Sevärt?

Artikeln

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ja, jag kan inte annat än skratta. Det finns då människor till allt, haha. Och angående din kommentar; blåst brud helt enkelt. Enough said.

2010-05-18 @ 19:33:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0