Dagens onödiga pryl 2

Det här med att hacka grönsaker och frukt, har vi ju kommit fram till, kan vara väldigt jobbigt. Det tar tid och man slinter med sin slöa kniv t.ex. när man skivar banan och så blir det bananmos :( Lösningen på det problemet tipsade jag ju om för ett tag i det här inlägget http://kristoffere.blogg.se/2010/may/dagens-mest-onodiga-pryl.html .
Det finns alltså hopp!
Men! tänker du såklart. Bananhackaren har ju ett något begränsat användningsområde. Man kan använda den till just banan och knappast något mer. Problemet med övriga frukter finns ju alltså fortfarande kvar. Men då kan jag glädja dig och meddela att ytterligare en frukt har fått en unik produkt för att underlätta i vardagen och slippa allt krångel. För nu finns äppelklyftaren Charm på ett IKEA nära dig. Med denna fantastiska produkt slipper du allt krångel som äppelklyftande tidigare varit förknippat med. Nu kan du enkelt och utan skador förvandla ett helt vanligt äpple till en hög med saftiga äppelklyftor, på bara några sekunder. Och detta för nästan ingenting. För endast 19 kr blir ditt äppelätande så mycket enklare! Du kan även använda den till att klyfta lök, vilket man gör sjukt ofta.
Mitt liv har blivit såå mkt bättre sen jag köpte min äppelklyftare. Förut kunde jag stå i timmar och hacka och skära, men nu klarar jag av det på bara några sekunder. Äntligen har jag tid över till annat.
Du vet att du vill ha den! Du behöver den! Köp den! NUUUUU.

Kommentarer
Postat av: Lisa

2010-05-26 @ 16:49:49
Postat av: Lisa

det va meningen att det skulle så:

HAHAHAHAHAHAHA :P

2010-05-26 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0