-> Sommar

Ja nu är ju skolan slut och jobbet i Nässjö börjar på tisdag. Har verkligen ingen lust med det, kommer sakna Göteborg som fan. Men blir ju kul att komma hem till vänner och familj. Min syster har ju bal och student i veckan vilket kommer bli jättekul att titta på. Och om 2 veckor har jag ju passat på att se till att ha omtenta, så då kommer jag tillbaka några dagar iaf ;) Får väl se hur det går med bloggandet hemma i Nässjö. Har ju inte gått så bra tidigare. Är mkt krångligare där. Det mobila bredbandet funkar inte på min dator av någon anledning, och jag kan inte lägga in bilder på den andra datorn så jag måste krångla som fan. Men vi får se.
Då var det iaf Nässjö nästa^^

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så väldigt mycket :D

2010-05-30 @ 20:48:46
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

nässjö, top notch asså!

2010-05-31 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0