Minisemester

Skön dag idag. Picknick i Lövhult med Nalle och Sanna. Quinoasallad och lite jordgubbar och fika på det. Mycket trevligt :) Har ju fortfarande inte min kamerasladd så kan tyvärr inte lägga upp några bilder. Sen blev de ännu mer jordgubbar och lite jobb och nu är det helg eftersom Linda ska jobba åt mig imorgon. Gött :) Så det blir en sväng ner till Ängelholm trots allt. Åker med kusinen ner och det kommer bli kul. Lite synd bara att man missar coverfestivalen som nog kunde blivit kul, menmen. Det kommer fler stora helger i Nässjö i år. Och så gör det inte det ;P:P,;PPp;p:P Kul att det händer nåt iaf. Men man undrar ju lite när de stora dragplåstrena är idol"stjärnor" som ingen kommer ihåg. Idol-Daniel (nej, inte han som vann), idol-Nicklas, idol-Robin och idol-Camilla. Camilla är väl den enda jag kommer ihåg och då inte för hennes sånginsatser (hon kom väl 10:a eller 11:a?) utan för det här:
Jobbigt va? ;)
Sen kommer ju det fantastiska paret Laila Bagge och Nicklas Wahlgren och inviger. Hade ju varit en syn det.
Nej men Ängelholm nästa då. Vilket även var platsen för min senaste familjesemester år 2006. Då var det riktigt soligt och varmt och det ska det bli nu i helgen också. Nice! :)
ängelholmbild från visitsweden.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0