Tredje gången gillt?

Köpte igår ett par beiga chinos och för er som inte känner till min historia med beiga chinos så tänkte jag berätta den. Den är ganska kul. Köpte mitt första par på mq hösten 2008 nån gång. De höll ända till 3 januari i år då jag hade på mig dem på en utekväll i Malmö. Precis efter att vi hade kommit in på ett uteställe och vi stod och dansade pekade nån på mitt lår och så kollade jag ner och så hade byxorna spruckit. Längs hela låret! I tyget! Helt knäppt. Fattar inte hur det gick till. Okej att jag var gaanska berusad, men ändå! Hur som helst så var jag där hela kvällen med trasiga chinos. Kändes ju nice. Speciellt när vi kom till stationen i Lund på morgonen och mötte folk som skulle till jobbet. HAHA.
par nr 1 och megahålet

Par nummer 2 inhandlade jag strax efter den här incidenten, den gången blev det ett par billiga på H&M för 200 spänn. Dessa höll inte ens i 2 månader! För när jag skulle sätta mig i bilen så hörde jag ljudet av tyg som går sönder och så hade de spruckit på röven. Mitt i tyget! Katastrof! Tur att jag skulle hem direkt ändå så :P
par nr 2 och ett nytt megahål

Efter det här så hade jag tänkt att inte köpa några nya, men så igår när jag var på JC och hade fått ett kort som innebar att man fick 20% på valfritt plagg och såg ett par beiga chinos så gick jag och testade dem. De var sjukt sköna och jag köpte dem! Hoppas nu att de håller. Haha. Beiga chinos är perfekt. Passar till allt och kul att ha nåt annat än jeans ibland^^ Bättre lycka denna gång hoppas jag.
par nr 3, hela - än så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha, lycka till:P

2010-04-29 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0