Tillbaka

Tillbaka efter ett miniuppehåll :P Tekniken och motivationen har inte riktigt varit med mig. I lördags och nästan hela söndagen funkade ju varken internet eller mobil här i Nässjö så då var det lite svårt att uppdatera. Och sen har jag haft fullt upp med bland annat jönköpingsbesök och lite jobb :) Köpte en snygg jacka på H&M idag för 200 spänn. Mycket bra! 

Bloggar mer imon när jag förhoppningsvis hittat sladden till min mobil så jag kan föra över lite bilder! Blir lite roligare då ;)
Förresten så sitter jag och lyssnar på religiös musik just nu. Vet inte vad som har hänt!
sommar hos mormor!

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

bowlar du? :)

2010-04-13 @ 22:37:39
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0