Mitt stackars brev

Igår när jag skulle ner till stan och träffa en kompis så såg jag ett brev från Lovefilm ligga ute på gångvägen här utanför huset. Eftersom jag har prenumererat på det men precis avslutat det (samt sett tusentals av dem på posten) så kände jag igen den och tog upp det för att kolla närmre på den. Och så var filmen till mig! Så knäppt. Undrar om min brevbärare har något emot mig? ;) Aja, nu har jag iaf ytterligare en film att titta på. "Bourne ultimatum" var det den innehöll. Tur att jag hittade den! Så inte Lovefilm hade krävt mig på pengar eller nåt. Här utanför kan man ju inte lämna saker i 5 minuter utan att dem försvinner så det var ju rena turen.



Kommentarer
Postat av: Martin

Helt okej film, men lite för mörk och så är action scenerna allt för snabba. De första filmerna är bättre ;) Speciellt ettan!

2010-04-28 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0