Inte så troligt!

För en vecka sen publicerade jag ett inlägg som jag trodde att folk skulle kommentera. Iaf de som känner mig. Eftersom det verkligen inte var sant, och ganska långt ifrån sanningen. Att jag skulle plugga fysik känns väl inte så troligt med tanke på att jag hoppade av fysik B på gymnasiet. Nej det känns ganska långt ifrån mig. Fick dock ingen kommentar på det förrän Carl igår sa att det var ett roligt skämt. :D Bra att nån förstår ens humor. Om nån gick på det så vet ni iaf att det inte var sant nu. April april^^ Och jag vet fortfarande inte vad jag ska välja till hösten. Valet ska va gjort den 15/4 och nu är det den 9/4. Känns stabilt! Någon som har några förslag på vad jag borde göra till hösten? ^^ Kom gärna med förslag isåfall. 

Sitter just nu och jobbar med instuderingsfrågor om fransk politik inför tentan. Det går inte bra. Texten är verkligen komplicerad. Men nu har jag iaf äntligen förstått vad "cohabitation" innebär. :)
ingen fysik i gbg alltså. april april!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag känner mig lurad:) Men tänk vad mycket tid du förlorade på att luras. Hade du inte suttit och letet fysikkurser bara för att luras kanske du hade hittat något du faktiskt vill läsa:P LOOOOOSER:D

2010-04-09 @ 11:00:53
Postat av: emma

fan kristoffer... här går jag och tror att du är en ärlig människa, och så kommer detta fram! jag känner mig naken, exposed...

2010-04-09 @ 18:27:54
Postat av: lisa

haha, det inlägget missade jag totally :P men men sickis, du är ju en språkmänniska! ;) så det är ju bra att du tänker fortsätta vara det :P

2010-04-11 @ 17:42:38
Postat av: elin

du har ju bostad så det är bara att testa några kurser tills du kommer på något.. =P

2010-04-12 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0