Det lilla extra

Jag har ju pysslat med en hemsida ganska länge. Eller ja i höstas var det jag gjorde det. Men så i december tror jag det var, blev den äntligen klar!  Har gjort den åt mammas chef som har ett företag som säljer t-shirtar och toppar till barn och damer :) T-shirtarna kostar endast 99 kr och finns i en massa olika "glada" tryck och färger. Damtopparna kostar 139 kr. Så ska ni köpa en present till t.ex. ett liten kusin eller kanske en moster som behöver muntras upp med ett positivt budskap så är det ju ett bra tips. Annars kan ni gå in på hemsidan bara för att se hemsidan som jag har gjort ;) Klicka HÄR för att komma till webshoppen!
det

Kommentarer
Postat av: Johan

Här är min blogg :)

2010-04-04 @ 22:12:46
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0